Foto’s – De brandweer van Stramproy en de politie zijn vrijdag omstreeks 17.10 uur gealarmeerd voor een brand aan de Veskensstraat in Stramproy.

In een woning van het wozoco Veuskeshof stond een scootmobiel in brand. De eigenaar had de scootmobiel net aangesloten om hem op te laden waarna hij ging branden. Men vermoed dan ook dat kortsluiting de oorzaak is. De bewoner wist zichzelf in veiligheid te brengen.

Door de brand ontstond er een flinke rookontwikkeling. De brandweer was snel ter plaatse en kon voorkomen dat de brand zich verder uitbreidde. De zitting van de scootmobiel stond in brand en dat zorgde voor een flinke rookontwikkeling. Zowel de woning als de algemene hal van het appartementencomplex stonden vol met rook.

Met een ventilator werd een groot deel van de rook verdreven, maar de bewoners zullen de komende dagen nog wel een brandlucht ruiken. De gedupeerde zal waarschijnlijk tijdelijk elders onderdak moeten vinden. Dat zal geen probleem zijn want familieleden kwamen ter plaatse om hem een hart onder de riem te steken.

3 REACTIES

Comments are closed.