Slapende man vergeet pannetje

Maarheeze – Foto’s – De brandweer van Maarheeze is donderdagavond omstreeks 22.39 uur gealarmeerd voor een brandgerucht in een wooncomplex aan de Dissel in Maarheeze.

Een bewoonster van het wooncomplex had alarm geslagen toen ze een brandlucht had geroken. Het bleek dat de buurman een pannetje op het vuur had staan en intussen in slaap was gevallen.

De brandweer kwam ter plaatse en voerde een inspectie uit. Het vergeten pannetje op het vuur had lichte roetschade veroorzaakt. De brandweerlieden troffen zwarte spinnenwebben aan in de woning.

Ook de bewoner had rook ingeademd. Uit voorzorg werd een ambulance opgeroepen. De bewoner is door het ambulancepersoneel medisch onderzocht, maar hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.