Maarheeze – De hulpdiensten werden dinsdag rond 18.15 uur gealarmeerd vanwege een verkeersongeval op de Stationsstraat in Maarheeze. Daarbij kwamen een auto en een e-step met elkaar in botsing.
Het ongeval gebeurde op de kruising van de Stationsstraat met de Smits van Oyenlaan en Het Bergske. Door nog onbekende oorzaak kwamen de auto en de e-step met elkaar in aanrijding. Bij het ongeval raakten twee jongens gewond. De bestuurder van de auto kwam met de schrik vrij.
Omstanders schoten direct te hulp en verleenden eerste hulp met onder meer een handdoek en bakje water. Medewerkers van de ambulancedienst ontfermden zich vervolgens over de twee jongens. Een van hen werd op een bankje behandeld en kreeg een verband aangelegd. De andere jongen werd in een ambulance onderzocht, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis.
De politie doet onderzoek naar de exacte toedracht van het ongeval en heeft hiervan verslag opgemaakt. De auto en e-step liepen schade op bij het ongeval.







En ik maar denken dat deze vervoermiddelen niet zijn toegelaten in dit landje…opgevoerde fatbikes worden in andere Europese landen direct in beslag genomen en vernietigd…in dit land is het alleen maar pamperen en nathouden…ook deze E steps gaan meestal veel te hard en je hoort ze niet aankomen …