Afvalinzamelaar Van Kaathoven haalt vrijdag 26 juni vanaf 11.00 uur géén huisvuil meer op. Vanwege de extreme hitte en code rood is het niet verantwoord medewerkers later op de dag de weg op te sturen. Ook wordt er zaterdag 27 juni géén afval opgehaald.
Eerder is aangegeven dat de inzameling vrijdag tot 12.00 uur zou doorgaan en bakken die vrijdag niet geleegd zijn, zaterdagochtend alsnog geleegd zouden worden. Dit gaat niet door.
Bak niet leeg?
Is je duobak vrijdag niet leeggehaald? Laat deze dan niet aan de straat staan. De resterende route van vrijdag wordt niet ingehaald. Wel mag je komende week op vrijdag extra zakken bijplaatsen.

Groot gelijk.