Customer Service medewerker

  • Parttime
  • Weert

Site MC Europe

MC Europe B.V. is importeur  en distributeur van  gespecialiseerde medische kwaliteitsproducten. Door exclusieve distributeur schappen verhandelen wij “evidenced based” materialen en producten aan zorginstellingen in Nederland, België en Luxemburg.

Wie zijn wij?

MC Europe B.V. specialiseert zich met name in producten voor de Intensive Care-, Anesthesie- en Spoedeisende Hulp afdelingen. Ons productportfolio focust zich op respiratie. Onze klantengroep bestaat uit ziekenhuizen, verpleeg- verzorgingshuizen en andere zorginstellingen. Op korte termijn zoeken wij een enthousiaste en ervaren collega die ons komt versterken in de functie van:

Customer Service Representative (min. 0,7 FTE)

Wat verwachten we van jou:

Als Customer Service medewerker is het een uitdaging om vragen van klanten te beantwoorden en klachten af te handelen. Je bent een aanpakker, vormt de verbinding tussen de klant en organisatie en weet de vertrouwelijkheid van informatie waar je kennis mee maakt te bewaren. Snel kunnen schakelen is voor deze functie een vereiste.

Tevens behoort het invoeren van orders en het opmaken van offertes tot jouw taken. Daarnaast verstrek je informatie aan klanten over bijzonderheden in de afhandeling van zendingen. Indien er zich problemen voordoen, analyseer je deze en los je deze zo goed mogelijk op. Naast je reguliere werkzaamheden ben je inzetbaar voor interne projecten zoals tenderadministratie en ISO certificering. Je hebt een flexibele positieve werkhouding en toont initiatief. Verder beschik je over goede contactuele eigenschappen en heb je een resultaatgerichte en klantvriendelijke instelling.

Je communiceert helder en overtuigend en je bent in staat je in te leven in de wensen van de klant. Tenslotte zie je het als een uitdaging om bij te dragen aan de verdere groei van MC Europe.

Wat zijn jouw kwaliteiten:

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent gedreven en communicatief vaardig in woord en schrift.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Frans is een pre.
  • Je bent klantvriendelijk ingesteld.
  • Je hebt ervaring met relevante geautomatiseerde systemen.
  • Je hebt kennis van kwaliteitsvoorschriften die relevant zijn voor de afdeling customer service.
  • Je herkent je zelf in een klantgerichte en een oplossingsgerichte aanpak.
  • Ervaring op het gebied van tenderadministratie en ISO certificering is een plus

Wat zijn jouw taken en waar ben je verantwoordelijk voor:

  • Je fungeert als visite kaartje van het bedrijf.
  • Je wordt primair belast met het ondersteunen van de verkoopactiviteiten.
  • Daarnaast zie je toe op de juiste uitvoering, naleving en vastlegging van contractuele en operationele afspraken bij nieuwe en bestaande klanten.
  • Controleren dat richtlijnen, procedures en gemaakte afspraken met klanten en leveranciers worden opgevolgd.
  • Onderhouden van contacten met interne- en externe klanten, waarbij de planning en het oplossen van problemen/klachten een belangrijke rol speelt.
  • Waar nodig bedenk je nieuwe/verbeterde procedures en werkt deze uit.
  • Verder houd je controle op de lopende processen om de dienstverlening voor de klant te vergroten.
  • Je draagt zorg voor een juiste orderadministratie.
  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte klachtenregistratie.

De Customer Service Representative is werkzaam onder supervisie van de Sales & Marketing Manager.

Wat bieden wij jou:

  • Een afwisselende functie deeltijd/fulltime (minimaal 0,7 fte) uren in overleg te bepalen.
  • Een bij de functie passend salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Een prima arbeidsvoorwaardenpakket met aanvullende verzekeringen en goed pensioen
  • Een informele werksfeer in een enthousiast team.

Solliciteren

Ben je geïnteresseerd in deze vacature, klik dan op ‘solliciteer nu’ en stuur je cv door.

Om te solliciteren email jouw gegevens naar m.segers@mc-europe.nl