Teamleider Customer Support

3 min. leestijd
  • Fulltime
  • Weert

Site DaVinci Computers

Teamleider Customer Support
Standplaats: Weert
Branche: IT Hardware & Software

 Ben jij een natuurlijke leider met commercieel inzicht en een passie voor klanttevredenheid? Heb jij ervaring met het aansturen van een (klein) team en communicatie met klanten betreffende sales en aftersales? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie

Als Teamleider Customer Support ben jij de verbindende schakel tussen onze klanten, het klantenserviceteam en de productieafdeling. Je stuurt een klein team aan (2–4 medewerkers) en zorgt ervoor dat de klantcommunicatie soepel en professioneel verloopt, ook in hectische situaties.

Je bent verantwoordelijk voor zowel het aansturen van de klantenservice als het actief bijdragen aan commerciële groei. Dit doe je door nieuwe leads te genereren, bestaande relaties te onderhouden en het productaanbod voortdurend af te stemmen op de klantbehoeften.

Jouw rol is veelzijdig: je combineert strategisch inzichten en bent hét aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s.

Waar kom je te werken?

Wij zijn Davinci Computers B.V., een kleinschalig maar ambitieus IT-bedrijf, opgericht in 2011 en gevestigd in Weert. Wij assembleren en verkopen o.a. mini-pc’s, gaming-pc’s en zakelijke systemen via onze eigen kanalen, partners en platformen zoals bol.com.

Onze kracht ligt in ons hoge serviceniveau en de mogelijkheid om maatwerk te leveren. Bij ons staat de klant altijd centraal en dat zie je terug in alles wat we doen.

Taken en verantwoordelijkheden:

Functie-eisen:

  • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare sales- of klantgerichte teamleider-functie.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel richting klanten als intern.
  • Commercieel inzicht en vaardigheid in klantgerichte verkoop.
  • Proactieve, zelfstandige en resultaatgerichte werkhouding.
  • Enige affiniteit met computers.

Gewenste competenties:

  • Klantgerichtheid en overtuigingskracht.
  • Plannings- en organisatievermogen
  • Leiderschap en teamontwikkeling
  • Stressbestendig en flexibel in een dynamische werkomgeving
  • Commercieel en analytisch denkvermogen
  • Verbindend en communicatief sterk
  • Oplossingsgericht en besluitvaardig

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Een hecht team binnen een groeiende organisatie
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele ontwikkeling
  • Marktconform salaris afhankelijk van ervaring
  • Dagdienst (werktijden: 08:30 – 17:00)

Voldoe jij aan bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging binnen een dynamisch IT-bedrijf?
Stuur dan je motivatie en CV naar [email protected] en solliciteer direct!

Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar [email protected]

🔔 Heb je feedback of een nieuwstip? Vul het contactformulier in.

📰 Ontvang je de gratis nieuwsbrief al? Schrijf je gratis in.

Kleine updates die het grote plaatje laten zien
  • Fulltime
  • Weert

Site DaVinci Computers

Teamleider Customer Support
Standplaats: Weert
Branche: IT Hardware & Software

 Ben jij een natuurlijke leider met commercieel inzicht en een passie voor klanttevredenheid? Heb jij ervaring met het aansturen van een (klein) team en communicatie met klanten betreffende sales en aftersales? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie

Als Teamleider Customer Support ben jij de verbindende schakel tussen onze klanten, het klantenserviceteam en de productieafdeling. Je stuurt een klein team aan (2–4 medewerkers) en zorgt ervoor dat de klantcommunicatie soepel en professioneel verloopt, ook in hectische situaties.

Je bent verantwoordelijk voor zowel het aansturen van de klantenservice als het actief bijdragen aan commerciële groei. Dit doe je door nieuwe leads te genereren, bestaande relaties te onderhouden en het productaanbod voortdurend af te stemmen op de klantbehoeften.

Jouw rol is veelzijdig: je combineert strategisch inzichten en bent hét aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s.

Waar kom je te werken?

Wij zijn Davinci Computers B.V., een kleinschalig maar ambitieus IT-bedrijf, opgericht in 2011 en gevestigd in Weert. Wij assembleren en verkopen o.a. mini-pc’s, gaming-pc’s en zakelijke systemen via onze eigen kanalen, partners en platformen zoals bol.com.

Onze kracht ligt in ons hoge serviceniveau en de mogelijkheid om maatwerk te leveren. Bij ons staat de klant altijd centraal en dat zie je terug in alles wat we doen.

Taken en verantwoordelijkheden:

Functie-eisen:

  • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare sales- of klantgerichte teamleider-functie.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel richting klanten als intern.
  • Commercieel inzicht en vaardigheid in klantgerichte verkoop.
  • Proactieve, zelfstandige en resultaatgerichte werkhouding.
  • Enige affiniteit met computers.

Gewenste competenties:

  • Klantgerichtheid en overtuigingskracht.
  • Plannings- en organisatievermogen
  • Leiderschap en teamontwikkeling
  • Stressbestendig en flexibel in een dynamische werkomgeving
  • Commercieel en analytisch denkvermogen
  • Verbindend en communicatief sterk
  • Oplossingsgericht en besluitvaardig

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Een hecht team binnen een groeiende organisatie
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele ontwikkeling
  • Marktconform salaris afhankelijk van ervaring
  • Dagdienst (werktijden: 08:30 – 17:00)

Voldoe jij aan bovenstaand profiel en ben je toe aan een nieuwe uitdaging binnen een dynamisch IT-bedrijf?
Stuur dan je motivatie en CV naar [email protected] en solliciteer direct!

Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar [email protected]

Deel dit bericht
Werk aan verkeerslichten Herstel oversteek Autosafari op Moesel Grote inzet hulpdiensten Nederweert Stadsbrug open voor partyvlot Keti Koti Afvaldumplocatie verdwijnt Zweefvliegtuig maakt noodlanding in Nederweert-Eind