Brand in bedrijfspand Stramproy

Update – (Foto’s / video) De hulpdiensten zijn zondagavond omstreeks 17.00 uur gealarmeerd voor een grote brand in een bedrijfspand van Alhaco op industrieterrein Savelveld in Stramproy.

Omdat de brand snel uitbreidde kwam de brandweer met meerdere voertuigen ter plaatse. Ook een ambulance kwam uit voorzorg op locatie, maar niemand was gewond geraakt bij de brand. Het pand heeft flinke rook en waterschade opgelopen. De elektriciteits- en gasaansluiting zijn afgesloten door Enexis.

De brand is ontstaan in de technische ruimte, naar het kantoor, van het pand. In deze ruimte komen de NUTS-voorzieningen binnen. De oorzaak van de brand wordt nog onderzocht.

Het sein brand meester is inmiddels gegeven en het pand wordt geventileerd.

Video via Youtube

https://youtu.be/XTHdml34uwM