Brand in appartement St. Jozefslaan

(Foto’s/video) Iets na middernacht zijn de hulpdiensten gealarmeerd voor een brand in een appartement aan de St. Jozefslaan.

Bij een appartement op de bovenste verdieping was brand uitgebroken in de keuken. Daar stond een pannetje op het vuur dat vlam had gevat. Omdat de bewoner mogelijk nog in het appartement was werd er door de brandweer opgeschaald naar ‘middel brand’.

Eenmaal ter plaatse had de bewoner zichzelf in veiligheid weten te brengen. De brandweer had de situatie snel onder controle en kon het pannetje naar buiten brengen.

Er was sprake van enige rookontwikkeling. Omdat de bewoner mogelijk rook had ingeademd is hij voor controle overgebracht naar het ziekenhuis.

Ook de naastgelegen appartementen hebben enige rookschade opgelopen. De brandweer heeft de woningen geventileerd. Stichting Salvage wordt ingeschakeld voor de nazorg.

Video via Youtube

https://youtu.be/H5Pxzjpjh3c