Jumbo Collegeplein valt in de prijzen

Plaats een reactie

Woensdag 15 mei werden er tijdens de themadagen van Jumbo, prijzen uitgereikt. Jumbo Heerschap Collegeplein heeft gewonnen! Alle Jumbo supermarkten in Nederland werden eerder dit jaar opgeroepen hun klantgerichte verhalen in te sturen. “Op welke manier zorg jij dat het voor klanten nog leuker is om in jouw winkel boodschappen te doen?” Er werden meer dan 600 verhalen ingestuurd, waaruit gisteren de drie mooiste verhalen werden bekroond met een bokaal.

Bedrijfsleider Ducleaux: “Met trots mogen wij mededelen dat onze winkel één van de drie bokalen in de wacht heeft weten te slepen! Het door ons ingestuurde verhaal is door Jumbo bekroond. Helaas was mijn collega Sjannie niet aanwezig bij de uitreiking. Ik heb daarom gisteren de bokaal in ontvangst genomen en Sjannie vanochtend samen met collega’s verrast met een bos bloemen en uiteraard de bokaal.”

Sjannie is natuurlijk ontzettend trots op deze prijs, maar geeft aan dat deze actie voor haar heel normaal is. “Wij gaan bij Heerschap elke dag voor het beste, voor de klant en voor elkaar. Ik probeer dit altijd in mijn achterhoofd te houden tijdens mijn werk. Ik maak graag een praatje met onze klanten. En wanneer ik dan een verhaal als dit hoor, dan wil je toch iets voor deze klanten betekenen? Ik heb er daarom ook meteen werk van gemaakt!”

Ingezonden verhaal

Er kwam een mevrouw bij de kassa bij Sjannie en Sjannie maakte een praatje. Mevrouw vertelde toen dat het stickerboek (van de actie ‘Helden in de keuken’) op school, uit de tas van haar dochter was gestolen. Sjannie vond dit zo sneu. Ze had thuis nog een heleboel stickers liggen en heeft vanuit thuis stickers meegenomen voor mevrouw en vooral haar dochter. Op deze manier hebben we uiteindelijk een nieuw stickerboek mét alle stickers kunnen geven. Aan de reactie van de klant was duidelijk te zien dat ze de inzet van Sjannie waardeerde: mevrouw nam het boek met tranen in haar ogen aan en dronk samen met Sjannie nog een kopje koffie.

Themadagbokaal

De themadagbokalen zijn door Jumbo in het leven geroepen om prachtige service verhalen een podium te geven. Servicegericht lijkt soms een vanzelfsprekendheid, maar dat is het absoluut niet. Uit alle verhalen, van Jumbo winkels in heel Nederland, werden de drie mooiste gekozen voor een bokaal.

Klanttevredenheidsonderzoek

Wil jij ook je mening geven over een van de zes Jumbo Heerschap winkels? Vul dan voor dinsdag 28 mei het onderzoek in op: https://www.jumbo.com/service/klanttevredenheidsonderzoek en maak zelf ook kans op mooie prijzen!

🔔 Heb je feedback of een nieuwstip? Vul het contactformulier in.

📰 Ontvang je onze nieuwsbrief al? Schrijf je gratis in.

Deel dit bericht
Geef jouw reactie