Gezellige zomereditie Click & Connect in IJzeren Man

2 min. leestijd
Archieffoto

Ben jij op zoek naar een leuke middag om nieuwe mensen te ontmoeten? Dan is dit jouw kans. Op 11 juli organiseren jongeren in samenwerking met Punt Welzijn een gezellige bijeenkomst speciaal voor jongeren die op zoek zijn naar meer sociaal contact. 

Geniet van een leuke middag. Deze editie start met een gezellige zomerpicknick, waarna er een leuk en voor iedereen toegankelijk bosspel gedaan wordt. Daarna is er ruimte om samen met een drankje na te praten. Dé perfecte kans om nieuwe mensen te ontmoeten in een ontspannen en gezellige sfeer. 

Over Click & Connect

Click & Connect wordt georganiseerd door jongeren in samenwerking met Punt Welzijn. Het biedt jongeren tussen de 18 en 35 jaar de kans om op een laagdrempelige manier nieuwe mensen te ontmoeten. In een inclusieve en gastvrije sfeer ontstaan er spontane ontmoetingen die kunnen uitgroeien tot gezamenlijke activiteiten. Of je nu op zoek bent naar meer sociale contacten of gewoon zin hebt in een leuke middag, iedereen is welkom. Het doel van deze middagen is het creëren van verbinding, plezier en wellicht nieuwe vriendschappen. 

Aanmelden

Wil je deelnemen aan deze activiteit? Meld je dan snel aan. Aanmelden kan tot en met 4 juli via jongerenwerk@puntwelzijn.nl om je plek te reserveren. Ook kun je mailen voor meer informatie. Wees er snel bij, want vol is vol. Aanmelden is verplicht.

Praktische informatie

  • Voor wie: ​​​Jongeren uit Weert tussen 18 en 35 jaar
  • Datum: ​​Zaterdag 11 juli 2026
  • Tijd: 13.00 uur
  • Locatie: De ​​IJzeren Man, Geurtsvenweg 1, Weert
  • Eigen bijdrage: ​€ 2,50

🔔 Heb je feedback of een nieuwstip? Vul het contactformulier in.

📰 Ontvang je de gratis nieuwsbrief al? Schrijf je gratis in.

Kleine updates die het grote plaatje laten zien
Deel dit bericht
Geen reacties
Extra bouwmateriaal voor kabouters Tunnels blijven een uitdaging Weer een vrachtwagen vast Luchtballon boven Weert Nieuwe bomen geplaatst op Stationsplein Wat er in kan, kan er ook uit Bende bij containerpark Leuken Klein brandje in de prullenbak