Nederweert – Omstreeks 10.25 uur zijn de hulpdiensten gealarmeerd vanwege een gaslek aan de Staat in Nederweert. De brandweer kwam ter plaatse om onderzoek te doen en de politie zette de straat af vanaf de Brugstraat tot de Sint Luciastraat.
In de straat was een duidelijke gaslucht te ruiken en de brandweer ging van deur tot deur en sprak met omwonenden om te achterhalen waar de gaslucht vandaan kwam.
Uiteindelijk werd het gaslek gelokaliseerd bij een oprit en na wat graafwerkzaamheden kon een medewerker van netbeheerder Enexis aan de slag om het lek te dichten.













