Ondernemers worden vaak ‘lastig’ gevallen door verenigingen om te sponsoren. Deze benadering gebeurt op verschillende manieren. Via een mailing, brief, een telefoontje en persoonlijk contact. Dit kan de ondernemers als vervelend ervaren.

Juist hierom heeft Wilhelmina’08 besloten om in het kader van het 110-jarig bestaan de situatie om te draaien en niet te vragen maar te geven.

Wilhelmina’08 Ondernemersavond

Een traktatie voor de ondernemers van Weert, gegeven door de jarige vereniging Wilhelmina’08. De ondernemers van Weert worden persoonlijk uitgenodigd op een bijzondere avond. Maandag 26 november 19.30 uur op Crossmoor, het mooie golfcentrum in Weert.

Tijdens de Wilhelmina’08 Ondernemersavond trakteert Wilhelmina’08 de ondernemers op een indrukwekkende lezing van Ferry Zandvliet én maakt u kans op 1 jaar gratis exposure op het sportcomplex Drakensteyn. Is jouw logo binnenkort zichtbaar voor meer dan 10 duizend mensen? Uiteraard zal deze avond gepaard gaan onder het genot van een hapje en een drankje.

Wie is Ferry Zandvliet?

Ferry Zandvliet overleefde de aanslag op het Bataclan theater in Parijs op 13 november 2015 waar 89 mensen werden doodgeschoten. Een verschrikkelijke ervaring die zijn leven voorgoed heeft veranderd. Tegen alle verwachtingen in werd Ferry juist minder bang en boos. Hij heeft een tweede kans gekregen en haalt alles uit het leven.

In zijn lezingen vertelt Ferry op meeslepende wijze hoe hij de aanslag in Bataclan ervaren heeft. Een van zijn beweegredenen om spreker te worden, is dat hij gemerkt heeft dat praten over deze verschrikkelijke ervaring kan helpen het trauma te verwerken, maar ook anderen kan inspireren om gebeurtenissen te verwerken en hun kijk op het (bedrijfs)leven in positief opzicht te veranderen.

Deze lezing is speciaal voor ondernemers en bedoeld om nieuwe inzichten te creëren.

Ben je ondernemer en heb je belangstelling om deze bijzondere Wilhelmina’08 Ondernemersavond bij te wonen, dan kun je aanmelden via http://www.wilhelmina08.nl/ondernemersavond/.

2 REACTIES

  1. Dit ‘trakteren op’ de nare ervaringen van een overlevende van een terroristische aanslag met als link ‘ overleven’ naar het bedrijfsleven toe onder het genot van een hapje en een drankje en als hoofdprijs een reclamebord geeft die voetbalclub wel een heel andere dimensie aan een feestelijk bedankje aan de sponsoren. In overleven heeft Wilhelmina zelf meer als voldoende ervaring opgedaan en mee geworsteld en het lastig vallen van sponsoren komt vanzelf als Wilhelmina bijna ten dode is opgeschreven en de animo bij het bedrijfsleven daardoor drastisch terugloopt.

Comments are closed.