Brandje in zorgcomplex Nederweert

112 Nederweert Regio Reageer 0 min. leestijd

Nederweert – (Foto’s) De hulpdiensten zijn woensdag rond 17.00 uur gealarmeerd voor een automatisch brandalarm in zorgcentrum St. Joseph in Nederweert.

In een woning van het complex was iets mis gegaan tijdens het koken. Er ontstond een klein brandje in de keuken. De brandweer kwam ter plaatse voor een nacontrole.

Bewoners van het complex zijn nagekeken omdat ze mogelijk rook hadden ingeademd.

[nggallery id=’7741′]

🔔 Heb je feedback of een nieuwstip? Vul het contactformulier in.

📰 Ontvang je de gratis nieuwsbrief al? Schrijf je gratis in.

🍕 Pizza met 30% korting? Klik hier voor de kortingscode.

Deel dit bericht
Geef reactie