Voor de komende drie seizoenen zal op de nieuwe basketbalvloer van sporthal Boshoven het logo van Burger King te zien zijn. Mike Scheffers, operationeel manager van onder andere Burger King Nederweert en Roermond, is zelf ook zeer geïnteresseerd in basketbal. “Er wordt bij BAL hard gewerkt aan het nieuwe team. Ik ben blij dat wij BAL op deze manier kunnen ondersteunen.”

De beide cirkels bij de vrijeworplijn laten het logo van deze restaurantketen zien. De linkerkant is voor Burger King Nederweert en de rechterkant is namens Burger King Roermond.

Henrico Gijzen, commercieel manager bij BAL: “Wij zijn heel blij met deze sponsor van onze nieuwe basketbalvloer. Mede door de ondersteuning van Burger King kunnen wij weer goede stappen maken in onze ontwikkeling en het bereiken van onze doelstellingen.” Op de foto overhandigt hij (links) een shirt van BAL aan Mike Scheffers. Beiden spreken hun tevredenheid uit over de samenwerking.

8 REACTIES

  1. Sport staat voor gezondheid. Een fastfoodketen pompt haar eten vol met zout, suiker en vet. Vraag anders Marlboro of ze misschien jeugdvoetbal willen sponsoren.

  2. B sport?
    Er word gewoon op top niveau gepresteerd, dat er minder mensen aan basketbal doen dan voetbal maakt het geen B sport.

  3. Ben blij dat je nog een sponsor kunt vinden voor een B-sport.
    Als je ook nog kieskeurig moet zijn ga je het niet redden.
    En of je de hamburgers wel of niet gezond vindt, Burgerking is gewoon een net bedrijf.

  4. Kinderen gaan fastfood linken aan sport, dit is niet ok. Wij volwassenen snappen hoe kwalijk fastfood is. Dat is ook de rede dat alle reclame vanuit fastfoodketens aan jeugd gericht is, want die weten nog niet beter. Je zou door de week eens om 09:45 over het kerkplein kunnen lopen. Als je ziet hoe groot de groep jeugd is die wacht tot de McDonalds opengaat om daar het eerste wat ze die dag consumeren te kopen, dan praat je wellicht anders.

    En dus moeten wij als volwassenen de kinderen hiervoor behoeden.
    De gezondheid en bewustwording omtrent die gezondheid bij de toekomstige generatie is oneindig veel belangrijker dan een of ander lullig lokaal sport dingetje.

  5. Of fastfood gezond is of niet is helemaal niet de vraag en al zeker geen kwestie van meningen.
    Maar het een net bedrijf noemen gaat wel extreem ver hoor. Ze pompen de zooi dermate vol met goedkope smaakmakers dat je papillen gewoon klappen krijgen. Dan smaakt een gesneden wortel met humus inderdaad voor geen meter.

Comments are closed.