Budel – (Foto’s) De hulpdiensten zijn zondag omstreeks 14.40 uur gealarmeerd voor een keukenbrand in Budel.

In een woning aan De Wieken was de vlam in de pan geslagen. De bewoners schrokken, brachten zichzelf in veiligheid en waarschuwden de brandweer. Niemand raakte gewond.

De brandweer kwam ter plaatse en doofde het vuur door de deksel op de pan te doen. Daarna werd de woning geventileerd.

In de woning hangt een brandlucht en is er sprake van rookschade. Stichting Salvage is ingeschakeld voor de verdere nazorg van het incident.