Brand in garage Hamont-Achel

Hamont-Achel – (Foto’s) De brandweer van Budel is donderdagavond rond 23.10 uur gealarmeerd voor een brand in de Belgische buurgemeente Hamont-Achel.

Aan de Kerkebosstraat was brand ontstaan in een garage naast een woning. De brandweer van Budel was als eerste ter plaatse en werd snel ondersteund door de Belgische brandweer uit Lommel en Neerpelt.

De brandweer heeft het dak open gezaagd om de brand goed te kunnen blussen. Vermoedelijk is kortsluiting de oorzaak geweest van de brand. Het incident trok veel bekijks van buurtbewoners. De schade is aanzienlijk.
___
Bijdrage van Foto Hammie.