Brand in keuken van woning aan Hushoverweg

De hulpdiensten zijn zaterdag rond 10.00 uur gealarmeerd vanwege een woningbrand aan de Hushoverweg.

In de keuken, aan de achterzijde van de woning, was brand ontstaan. Vermoedelijk door een technisch defect aan een keukenapparaat. Er was sprake van een korte maar felle brand die flink wat schade heeft veroorzaakt.

De bewoner wist zichzelf in veiligheid te brengen en is voor controle meegenomen naar het ziekenhuis. De brandweer heeft de woning geventileerd en Stichting Salvage zal worden ingeschakeld voor de nazorg.

Bekijk een video: https://youtu.be/Npt4GevLMrA