Terugbetaling van papieren Bospop-tickets en consumptiemunten

Plaats een reactie

De organisatie van Bospop heeft vandaag meer informatie verstrekt over de terugbetaling van fysieke toegangskaarten (hardcopytickets) en consumptiemunten na de afgelasting van de Bospop zondag.

Eerder deze week kondigde de organisatie aan dat bezoekers die hun kaarten via Ticketmaster hadden gekocht automatisch hun geld terug zouden krijgen in augustus/september. Hier zijn nu de details over de restitutie van fysieke kaarten en consumptiemunten.

Inleveren hardcopytickets bij Bosuil

Bezoekers die papieren hardcopytickets hebben gekocht bij de verkoopadressen in Limburg hebben de mogelijkheid om hun kaarten op zaterdag 22 juli, 29 juli, 5 augustus en 12 augustus tussen 09.00 en 13.00 uur in te leveren bij Muziekcentrum De Bosuil in Weert. Zij ontvangen dan een contante terugbetaling. Deze regeling is ook van toepassing op tickets die zijn gekocht via de actie van Albert Heijn Heerschap.

Consumptiemunten

Indien bezoekers consumptiemunten in combinatie met hardcopytickets hebben, kunnen zij deze tegelijkertijd met de hardcopytickets inleveren.

Ticketmastertickets + consumptiemunten

Voor bezoekers die consumptiemunten hebben in combinatie met Ticketmastertickets geldt dat zij ook naar Muziekcentrum De Bosuil kunnen komen. Een alternatieve optie is om de munten samen met de ticketvoucher of een kopie daarvan op te sturen naar Bospop, Antwoordnummer 1153, 6000 VB Weert.

Het is belangrijk om de naam, het e-mailadres en het IBAN-nummer waarop de restitutie moet plaatsvinden te vermelden. Dit dient te gebeuren vóór 12 augustus. De organisatie streeft ernaar om eind augustus alle terugbetalingen te hebben afgerond. Let op: de naam en het IBAN moeten aan elkaar gekoppeld zijn.

🔔 Heb je feedback of een nieuwstip? Vul het contactformulier in.

📰 Ontvang je onze nieuwsbrief al? Schrijf je gratis in.

Tags:
Deel dit bericht
Geef jouw reactie