Op woensdag 4 september om 10.00 uur openen de deuren van H&M in Weert. Het modemerk is verheugd klanten in deze stad te kunnen verwelkomen in de winkel, die zich bevindt in het vernieuwde shoppingcentrum ‘de Muntpassage’.

“We zijn er enorm blij mee dat we vanaf nu winkelpubliek in Weert bij ons kunnen verwelkomen. Met het aanbod van zowel dames-, heren- als kidscollecties kunnen we iedereen bedienen. Ons team kan niet wachten om de eerste klanten op deze nieuwe locatie welkom te heten en te helpen.”, zegt Susan Krau, country manager van H&M Nederland.

De nieuwe winkel is opgebouwd in een bestaand pand in de Muntpassage, dat flink onder handen is genomen. Details van ‘Taverne de Oude Munt’ zijn hierbij in tact gehouden en gecombineerd met moderne elementen, zoals hoge glazen puien die voor veel daglicht in de winkel zorgen. In de winkel is ook de Click & Collect-service beschikbaar, waarmee klanten online bestellingen hier kunnen afhalen en retourneren.

Shoptegoed

Tijdens de opening worden de eerste honderd klanten verwelkomd met kraskaarten met shoptegoed, variërend van € 5,- tot en met € 100,-. Er zijn schminkartiesten aanwezig om de jonge bezoekers van deze gloednieuwe H&M van een bijzondere look te voorzien. H&M Members ontvangen woensdag de gehele dag 15% korting op een artikel naar keuze.

Duurzaamheid

H&M ontving in juni van keuringsinstantie Kiwa als eerste retailer het ‘ISO 50001:2018’ certificaat, de hoogst haalbare certificatie voor een energiemanagementsysteem. Hiermee voldoen de winkel in Weert, maar ook de andere vestigingen in Nederland, aan alle normen van deze internationaal erkende standaard en alle nationale- en EU-wetten en -regels met betrekking tot klimaat en milieu.

Duurzaam ondernemen is een van de kernwaarden van H&M. Met een energiemanagementsysteem wordt nauwkeurig beoordeeld waar en wanneer energiebesparing mogelijk is. Ook voor de verdere toekomst zet H&M hoog in: het doel is om in 2040 klimaatpositief te zijn in de hele waardeketen.

H&M biedt altijd mode en kwaliteit voor de beste prijs op een duurzame manier. H&M’s kledinginzameling met als motto ‘Laat fashion geen vuilnis worden’, geeft klanten de mogelijkheid om gebruikte kleding en huishoudtextiel in te leveren in de winkel. Alle textiel wordt opnieuw gebruikt of gerecycled en de klant ontvangt voor iedere volle tas een kortingsbon van 15% op een artikel naar keuze. Speciaal voor de opening krijgen H&M members woensdag twee kortingsbonnen. Meer informatie is hier te vinden: https://hmgroup.com/media/Our-stories/fromthrowawaytoheretostay.html.

2 REACTIES

Comments are closed.