Meijel – (Foto’s) De ambulancedienst en brandweer zijn vrijdag omstreeks 2.50 uur gealarmeerd vanwege de aanwezigheid van koolmonoxide in een woning aan de Pastoor Schreursstraat in Meijel.

De brandweer verrichte metingen en constateerde dat een wasdroger de boosdoener was. Er werd een verhoogde concentratie koolmonoxide gemeten. Tevens werd er een lichte brandlucht waargenomen.

Drie bewoners, waaronder een baby, hadden zich intussen buiten in veiligheid gebracht. Ze zijn voor controle overgebracht naar het ziekenhuis.