Heythuysen – (Foto’s) De hulpdiensten zijn donderdag omstreeks 13.00 uur gealarmeerd vanwege rookontwikkeling in een woning in Heythuysen.

In een aanleunwoning aan de L’Unionlaan was rookontwikkeling ontstaan nadat een bewoonster iets in de magnetron had willen opwarmen. Omdat de vrouw mogelijk rook had ingeademd en moest hoesten kwamen de hulpverleners in beschermende kleding in verband met het corona-virus.

De brandweer heeft de woning gecontroleerd. De vrouw is in de woning nagekeken door het ambulancepersoneel. Nadat de klus was geklaard werden de handen ontsmet en de gedragen beschermende kleding is zakken afgevoerd.