(Foto’s) De brandweer en politie zijn dinsdag rond 12.15 uur gealarmeerd voor een brandje in zorgcentrum Martinus in Weert.

Op een slaapkamer was in een prullenbak een brandje ontstaan. Het brandje zorgde voor de nodige rookontwikkeling. Het personeel van het zorgcentrum was er snel bij. Men kon het brandje zelf blussen en de mensen in veiligheid brengen.

De brandweer kwam ter plaatse voor een nacontrole en heeft de kamer geventileerd. Omdat het gebouw uit verschillende compartimenten bestaat bleef de rookoverlast beperkt. Niemand raakte gewond.