Op een van de warmste dagen van het jaar was het zaterdag zichtbaar rustiger dan normaal tijdens de weekmarkt in Weert. Bovendien stopte de markt eerder vanwege de hoge temperaturen.
In het centrum waren nog slechts een kleine twintig marktkramen aanwezig. Ook onder de bezoekers bleef het relatief rustig. Rond 13.00 uur begonnen veel marktondernemers al met het opruimen van hun kraam.
Toch zochten ondanks de hitte aardig wat mensen de binnenstad op. Vooral de terrassen zaten goed vol, waar bezoekers verkoeling zochten met een drankje. Tegelijkertijd bleven op de markt zelf veel plekken leeg door de warmte.





























Een fotobijdrage van Theo Van de Winkel
