Foto via John Linders

Ondernemerspaar Leon en Anja Horijon van HTS rubbertracks uit Weert hebben zich aangesloten als officieel partner van de Europese El Camino show, die sinds 2002 jaarlijks plaats vindt in Meijel.

Het Weerter bedrijf was al sponsor maar inmiddels dus partner en in 2019 komen beide partijen met een hele mooie actie. Een speciaal ontworpen logo met daarop de Chevrolet El Camino uit 1959 van Leon stond model voor het 60 jarig jubileum logo van de El Camino. Er zijn een 100 tal speciale t shirts te koop voor 20 euro per stuk, de volledige opbrengst hiervan gaat naar stichting ECMM de organisator van de show. De inkoop van de shirts wordt volledig geschonken door HTS Rubbertracks uit Weert.

Met deze mooie actie is dus een bedrag van 2000 euro te generen voor de stichting. De stichting waarborgt een vrije entree voor iedereen gedurende het evenement, dat is een mooi maatschappelijk en sociaal signaal.

Er ontstond een run op de shirts sinds de actie startte en inmiddels zijn er al 83 verkocht, shirts gingen naar de Verenigde staten, Suriname, Finland, Frankrijk, en vele plaatsen meer dus echt wereldwijd, dat is onder andere te danken aan de Facebook publiciteit die het evenement tegenwoordig heeft.

Iedereen is welkom op 6, 7 of 8 september gedurende de show in Meijel, meer informatie is te vinden op Facebook of op de officiƫle website www.elcaminomeetingmeijel.com. De organisatie wil graag Leon en Anja van HTS rubbertracks bedanken voor deze hele mooie actie.