Sinds 2012 wordt jaarlijks de ‘Mooiste Supermarkt van Nederland’ gekozen. Met deze uitverkiezing willen de initiatiefnemers, het platform Supermarkt & Ruimte en Foodpersonality, een bijdrage leveren aan het verhogen van de kwaliteit van het supermarktvastgoed in Nederland.

Jumbo Heerschap Leuken is als enige Limburgse supermarkt genomineerd voor deze prijs en dus één van de vijf mooiste supermarkten van Nederland. Jumbo Heerschap is heel trots dat haar vestiging in Leuken één van de vijf genomineerden voor de prijs ‘Mooiste Supermarkt van Nederland’ is.

“Jumbo Heerschap Leuken is een winkel voor de hele familie; ontwikkeld, ontworpen, gebouwd én geëxploiteerd door familiebedrijven. We zijn van een wijkwinkel gegroeid naar een winkel voor de hele regio, zonder massaal aan te voelen. En nu kunnen we ons de mooiste nieuwe supermarkt van Limburg noemen en zijn we in de race voor ‘Mooiste Supermarkt van Nederland’. Dat is al een hele prestatie en daar mogen we met z’n allen enorm trots op zijn!” aldus Stan Heerschap.

De ‘Mooiste Supermarkt van Nederland’ is een vastgoedprijs. Supermarktorganisaties, maar ook individuele ondernemers mogen jaarlijks projecten inzenden. Als voorwaarde geldt dat het moet gaan om nieuwe of sterk vernieuwde supermarkten die niet langer dan anderhalf jaar voor de
inzending zijn opgeleverd.

De vijf genomineerde supermarkten zijn geselecteerd op basis van een uitgebreid locatiebezoek en beoordelingen aan objectieve criteria. Binnenkort worden de genomineerde locaties door de voltallige jury bezocht en opnieuw beoordeeld op functionaliteit en vormgeving. De ‘Mooiste Supermarkt van Nederland’ wordt tijdens het Supermarktvastgoedcongres op 7 november bekendgemaakt.

Naast Jumbo Heerschap Leuken zijn de andere genomineerden: Albert Heijn in Koog aan de Zaan, Plus in Dordrecht, Lidl in Aalsmeer en Coop in Nijmegen.

2 REACTIES

  1. Bij veel supermarkten…ook bij de Jumbo gaan elke week de prijzen van veel producten…wekelijks met enkele procenten omhoog.
    De producenten o.a de boeren van de producten, hebben het nakijken…die krijgen vaak een belachelijk lage prijs…en moeten er hard voor werken.
    Zo kan de familie Van Eerd uit Brabant de eigenaar van de Jumbo; hun speeltjes, de Formule 1, een wielerploeg en de alternatieve Dakar Rally sponseren…

Comments are closed.