Vlam in de pan op de Laurenburg

(Foto’s) De brandweer van Weert is vrijdagavond gealarmeerd voor een nacontrole in een flatwoning aan de Laurenburg.

In een keuken was olie te heet geworden waarna de vlam in de pan was geslagen. De bewoner wist het vuur zelf te doven. Er was veel rook vrijgekomen waardoor de woning en het trappenhuis vol rook kwamen te staan.

Door de slechte ventilatie in het trappenhuis trok de rook niet weg. Daarom werd besloten om de brandweer te bellen. De brandweer heeft vervolgens het trappenhuis geventileerd en keerde daarna terug naar de kazerne.