Twee honden overleden door ontplofte ketel in woning Ittervoort

Ittervoort – Groot verdriet vanmiddag bij een huishouden in Ittervoort. Toen er geen personen aanwezig waren, ontplofte er een ketel in de aanbouw van een woning aan de Daalakkerstraat.

Bij thuiskomst trof een bewoner een zwartgeblakerde ruimte aan. De brand was uit zichzelf gedoofd. Twee honden die in de ruimte aanwezig waren kwamen te overlijden.

De brandweer werd nog gealarmeerd en kwam ter plaatse voor een nacontrole en het ventileren van de woning. De oorzaak van de ontploffing is nog niet bekend.

Stichting Salvage is ingeschakeld voor de nazorg.