Belastingspreekuur bij Punt Welzijn

Inwoners van Weert en Nederweert die geen lid zijn van een vakbond kunnen terecht bij het belastingspreekuur van Punt Welzijn voor het invullen van de belastingaangifte 2022. Het aanbod is bedoeld voor inwoners met een inkomen op of rond het sociaal minimum.

Maken van afspraak

Voor het maken van een afspraak kun je terecht op maandag 23 januari, 6 en 20 februari, 6 en 20 maart, 3 en 17 april, 8 en 22 mei, 5 en 19 juni, 4 en 18 september, 2, 16 en 30 oktober, 13 en 27 november en 11 december, tussen 10.00 – 12.00 uur. Tijdens deze spreekuren wordt bekeken of je in aanmerking komt voor het invullen van de aangifte en wordt er een afspraak gemaakt voor een invulmoment.

eHerkenning

Sinds dit jaar werkt het Belastingspreekuur met een eHerkenning. Met deze eHerkenning kun je eenvoudig en veilig inloggen bij de belastingdienst en geef je alleen de persoon die je machtigt toestemming om met jou de belastingaangifte in te vullen. Hiervoor kan door de vrijwilligers naar je geboortedatum en BSN worden gevraagd.

Invuldagen

De invuldagen zijn op de vrijdagmiddagen 10 en 24 maart, 14 en 28 april, 12 en 26 mei, 23 juni, 22 september, 27 oktober, 17 november en 15 december vanaf 13.00 uur.

Kosten en locatie

De kosten van de aangifte inclusief (eventuele) vervolgafspraak zijn 15 euro voor één persoon/één jaargang, en 20 euro voor fiscaal partners/één jaargang.

Het Belastingspreekuur vindt plaats bij Punt Welzijn, Beekstraat 54, in Weert. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Punt Welzijn via telefoonnummer 0495-697900. Of door een mail te sturen naar [email protected] zodat er een afspraak gemaakt kan worden. Vermeld in de mail tevens je contactgegevens zodat we terug kunnen bellen.