Vrijdagavond speelde zich een bijzonder en hartverwarmend moment af voor het stadhuis in Weert. Daar stonden meerdere ambulances en brandweerwagens opgesteld vanwege een feestelijke en bijzondere gelegenheid.
David en Daisy gaven elkaar vrijdag het jawoord. Beiden zetten zich dagelijks in voor de hulpverlening. David is actief bij zowel de brandweer als de ambulancedienst, terwijl Daisy voorheen werkzaam was binnen de ambulancedienst en nu bij de Spoedeisende Hulp van het Laurentius Ziekenhuis Roermond. Samen zetten zij zich al jarenlang in voor de samenleving in onze regio.
Na de ceremonie werden het bruidspaar en hun familie verrast door tientallen collega’s en oud-collega’s die hen kwamen feliciteren. Ambulancemedewerkers en brandweerlieden vormden gezamenlijk een indrukwekkende erehaag voor het stadhuis.
Onder toeziend oog van familie, vrienden en collega’s kreeg het kersverse echtpaar een warm applaus en vele gelukswensen mee op weg naar hun toekomst.








