Brandweer ventileert woning na gaslekkage

De brandweer werd zondag rond 10.30 uur gealarmeerd vanwege een gaslekkage in een woning aan de Willem de Zwijgerstraat.

Tijdens het klussen in de woning was per ongeluk een gasleiding beschadigd geraakt. De aanwezigen in de woning brachten zich in veiligheid en waarschuwden de brandweer.

De brandweer controleerde in de meterkast of de hoofdkraan van de gasleiding goed was dicht gedraaid en ventileerde de woning. Daarna kon snel het sein veilig worden gegeven.


adbanner